Grunt,że w przepisach dopuszczono test szczelności próżniowy, a jak wiemy to wielkie g... ,dziś mi pokazał przy 5 minutowym oczekiwaniu ideał tzn 1 , a na przewodach były dziury. Akurat był to skrajny przypadek,ale jak jest mniejszy wyciek, to masz podkładkę, że test został wykonany prawidłowo i mniemasz, że układ jest szczelny. A,że to nie był tajemniczy klient tylko kolega, więc nie zaproponowałem mu np. sprawdzenia układu przed bapełnieniem azotem, czy hydrogenem. Tajemniczemu powiem, że trzeba to zrobić , powiem cenę i zobaczymy, czy się zdecyduje. No i niech wreszcie ta ustawa zlikwiduje "zakłady" po 39,90 za serwis, albi i nawet 60, niech tam pojadą. Zeszycik już założyłem, freonu będę pilnował,żeby grało i zobaczymy. Być może się okazać, że ta ustawa, dla mnie głupia, bo np. bez żadnych uprawnień mogę obsługiwać samochody pow, 3,5 tony,autobusy,pojazdy specjalne i tam jest ze 12 kg czynnika do wypuszczenia w atmosferę, a nie 500 g. Na dzień dzisiejszy stoi maszyna wpada kontrola,mówisz,że obsługujesz ciężarówki i autobusy i nic nie potrzebujesz mieć,paranoja. Tym bardziej obecna nasza ustawa oparta jest na nieistniejącej,bo już znowalizowanej ustawie UE. Ciekawe co jeszcze teraz rzaąd nocami napisze.Spodziwajmy się następnych kwiatków. Ja nie pamiętam auta,któremu brakowałoby mniej niż 40 g, taka jest prawda. Jak przy zakupie maszyny walczyłem o drukarkę, teraz "papier mi się skończył" sorry
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
F-gazy, dokumentacja serwisu klimatyzacji samochodu osobowego
90 Odpowiedzi, 102504 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY