Ano wszędzie się pisze fakturę tak jak Klient poda,jak nie jest Vatowcem i mu nie zależy,to piszesz fakturę na auto,przecież masz jego nr rejestracyjny,a niektórzy nawet VINDobrze z tego co wiem to dopuszczony jest test próżniowy,a jak wiemy jest do d... więc drukareczka w maszynie się przyda,niech tam jedyneczka będzie i jesteś kryty wtankujesz ile Ci brakuje , a nie "unijne" do 40g,bo jakoś ciężko mi sobie przypomnieć auto o takim ubytku.Parę razy było więcej niż norma,i co wtedy?Dopisujesz to do swojej bazy czynnika chyba i klientowi powinneś coś wypłacić z tego tytułu
Oj ta Unia to nas zje,żeby 6% populacji ziemi naprawiao klimat i wpędzało siebie i klientów w koszty,bo kto zapłaci za szkolenia,biurokrację,czas wiadomo klient.To dopiero nic,ale w klimach użytkowych,to dopiero jest jazda. Zresztą jakby coś nie grao w rozliczeniach,to nasza kochana władza zostawiła samopas ciężkie pojazdy,autobusy,zawsze powiesz,że robiłeś autobus i miał więcej,lub mniej, a tego nie rejestrujesz,bo nie ma takich przepisów.Tam jest 12 kg i każdy może robić,tu 400g i wielka afera.
Oj ta Unia to nas zje,żeby 6% populacji ziemi naprawiao klimat i wpędzało siebie i klientów w koszty,bo kto zapłaci za szkolenia,biurokrację,czas wiadomo klient.To dopiero nic,ale w klimach użytkowych,to dopiero jest jazda. Zresztą jakby coś nie grao w rozliczeniach,to nasza kochana władza zostawiła samopas ciężkie pojazdy,autobusy,zawsze powiesz,że robiłeś autobus i miał więcej,lub mniej, a tego nie rejestrujesz,bo nie ma takich przepisów.Tam jest 12 kg i każdy może robić,tu 400g i wielka afera.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY