Po pierwsze musisz przyjąć jaką miałeś ilość czynnika na 01.01.2016 roku na stanie.Potem dodawać zakupy (na FV
) tego czynnika i z prowadzonej ewidencji go sobie ściągać ilościowo , aby to się wszystko zazębiało i bilans wyszedł na 0. Tzn. stan + zakupy czynnika - czynnik wlany do aut wg ewidencji = ilość gazy jaki fizycznie dziś posiadasz. A ewidencję nie jest określone jak robisz, możesz zrobić sobie to np. w exelu. Obowiązujące wg mnie pozycje to: lp. marka i typ pojazdu/nr rej. lub VIN/ilość odessanego czynnika/ilość wlanego czynnika/ja bym dopisał uwagi i tu jeśli ilość przekracza 40 g lub 60 w dwustrefowej wpisałbym próba szczelności podciśnieniowa pozytywna nieraz np. napełnianie układu po naprawie
) tego czynnika i z prowadzonej ewidencji go sobie ściągać ilościowo , aby to się wszystko zazębiało i bilans wyszedł na 0. Tzn. stan + zakupy czynnika - czynnik wlany do aut wg ewidencji = ilość gazy jaki fizycznie dziś posiadasz. A ewidencję nie jest określone jak robisz, możesz zrobić sobie to np. w exelu. Obowiązujące wg mnie pozycje to: lp. marka i typ pojazdu/nr rej. lub VIN/ilość odessanego czynnika/ilość wlanego czynnika/ja bym dopisał uwagi i tu jeśli ilość przekracza 40 g lub 60 w dwustrefowej wpisałbym próba szczelności podciśnieniowa pozytywna nieraz np. napełnianie układu po naprawie
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY