mg napisał(a):microsofter napisał(a):zrobiłem kilkanaście serwisów w odstępach kilkudniowych, cały czas wybierając olej z układu. Na końcu odzyskiwałem już sam czynnikKilkanaście ,,serwisów'' Prawdopodobnie usunięcie oleju metodą płukania układu wyszłoby taniej ?
Nie wyszłoby, bo mnie to nic nie kosztowało. Mam w pracy maszynę. A za sprężarkę dałem 200 zł. Jest oryginalnie zakorkowana, wewnątrz 200ml oleju, sprawdziłem ostatnio.
Dlatego, że taka cena, zdecydowałem się na wymianę. A jak mam dać jeszcze 500 za płukanie układu, do tego 200 za osuszacz, który rok temu wymieniem, to mija się to z celem, szczególnie, że klima w aucie działa. Dziś w Krakowie 28 st, na najwyższym biegu dmuchawy z kratek 6 stopni. Problem tylko w tym, że jadąc w korku działała kiepsko, dopiero jak wyjechałem na obwodnicę, zaczęła mrozić.
Do układu mi wchodzi 160ml oleju. Wg producenta, przy wymianie sprężarki, mam wlać do niej tyle oleju, ile odzyskam, ale nie mniej niż 90ml. I tak chyba zrobię.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY