Jarek79kk napisał(a):Lutek34 meeeega tani ten twoj szpec.
Chyba skasował mnie normalnie, po tych kilku dniach jak czynnik uciekł i do niego zadzwoniłem to podjechał do mnie i jeszcze próbował znaleźć nieszczelność, on prowadzi mobilny serwis. Nic nie znalazł i już nic więcej nie liczył.
Po wymianie parownika podjechałem do warsztatu po sąsiedzku, nabili 5bar azotu i kazali wrócić następnego dnia, kiedy do nich wróciłem podłączyli stacje i w układzie nadal jest ciśnienie 5bar, więc wypuścili azot, zrobili próżnie przez 30min i załadowali czynnik dodając troszkę oleju ze względu na to że wymieniany był element układu. Odpalenie silnika i klimy, wiatraki się uruchamiają i po chwili ciśnienia się stabilizują na poziomie 14-16bar i 2bar, temp na zewnątrz 24stopnie. Szpec który mnie obsługiwał mówi że wysokie ciśnienie jest lekko za wysokie, ale patrząc na serwisówke samochodu to ciśnienia są chyba raczej OK, jak waszym zdaniem z tymi ciśnieniami?
Acha i w tym warsztacie skasowali mnie 100zł za całość, tj azot w pierwszy dzień i potem 0,68kg czynnika i przedmuchanie z zewnątrz skraplacza.
A wy ile kasujecie za tego typu serwis?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY