Ten zawór jest sterowany sygnałem PWM. Te wartości nam nic nie dadzą. Musiałbyś podłączyć się pod czujnik ciśnienia, zawór sterujący i manometry podłączyć. Zobaczysz ciśnienie które pokazuje czujnik i porównasz je na manometrach. Oddzielnym urządzeniem musisz wtedy sterować zawór. Jeśli nie ma reakcji na manometrach to Czasem i nowy zamiennik może działać nieprawidłowo albo może masz za dużo oleju w układzie i zawór może nie pracować prawidłowo.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-06-03, 08:52:08 przez Whisky.)
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
bmw e66 e65 załacza sie z opożnieniem
14 Odpowiedzi, 11897 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY