No to chyba sprawa rozwiazala sie sama - wymienilem w sobote skraplacz i w koncu sytuacja sie troche poprawila:
1. niskie cisnienie ok 2bar,
2. wysokie cisnienie ok 14-15bar przy temp. ok 25-27stC
3. wiatrak na skraplaczu jakby odrzyl - znacznie mocniej zasysa powietrze ze skraplacza - w koncu ma skad te powietrze brac zwazywszy ze poprzedni skraplacz okazal sie naprawde zabity pomimo ze wygladal z zewnatrz calkiem ok.
4. rurka wysokiego (ta ciensza?) ciepla/goraca,
5. powrot z parownika zimniutki i pokryty kropelkami wody.
6. w koncu auto nie zamula, nie czuc prawie momentu zalaczenia sprezarki.
Jedyne co jeszcze nie jest idealne do temp. na wylocie gdyz ciagle oscyluje w granicach 8-10stC pomimo ze nie bylo strasznie upalnie w ten weekend.
1. niskie cisnienie ok 2bar,
2. wysokie cisnienie ok 14-15bar przy temp. ok 25-27stC
3. wiatrak na skraplaczu jakby odrzyl - znacznie mocniej zasysa powietrze ze skraplacza - w koncu ma skad te powietrze brac zwazywszy ze poprzedni skraplacz okazal sie naprawde zabity pomimo ze wygladal z zewnatrz calkiem ok.
4. rurka wysokiego (ta ciensza?) ciepla/goraca,
5. powrot z parownika zimniutki i pokryty kropelkami wody.
6. w koncu auto nie zamula, nie czuc prawie momentu zalaczenia sprezarki.
Jedyne co jeszcze nie jest idealne do temp. na wylocie gdyz ciagle oscyluje w granicach 8-10stC pomimo ze nie bylo strasznie upalnie w ten weekend.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY