MOIM ZDANIEM:
Zacząłbym od popatrzenia sobie na ciśnienia w układzie klimatyzacji w naprawdę upalne dni.
Miałem taki przypadek w którym wentylatory od skraplacza były odwrotnie podłączone (zasilanie) i temperatura samochodu rosła do 110 stopni i klima też się wyłączała, a to dlatego że po prostu ciśnienia robiły się szalenie wysokie i sterownik rozłączał sprężarkę do czasu osiągnięcia "prawidłowego" ciśnienia (zarazem schłodzenia silnika)
Pozdrawiam
Zacząłbym od popatrzenia sobie na ciśnienia w układzie klimatyzacji w naprawdę upalne dni.
Miałem taki przypadek w którym wentylatory od skraplacza były odwrotnie podłączone (zasilanie) i temperatura samochodu rosła do 110 stopni i klima też się wyłączała, a to dlatego że po prostu ciśnienia robiły się szalenie wysokie i sterownik rozłączał sprężarkę do czasu osiągnięcia "prawidłowego" ciśnienia (zarazem schłodzenia silnika)
Pozdrawiam
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY