Witam serdecznie
Zachciało mi się czyścić układ w Subaru Outback z 2004, bo śmierdziało. Operacja wymagała wymontowania wentylatora, tak by dostać się do kanału prowadzącego do parownika i zaaplikować preparat Wurtha.
Wentylator z trudem wymontowałem, spryskałem Wurthem, później jeszcze większym trudem wentylator zamontowałem.
Smród się zmniejszył, ale za to słabo chłodzi. Przy rozgrzanym silniku w zasadzie można stwierdzić że w ogóle. Wentylator pracuje, ustawienie temperatury na minimum (15 stopni) powoduje że dmucha znacznie mocniej, ale to tyle. Grzanie działa.
Co mogłem zepsuć, bądź źle zamontować? Któraś ze złączek przy wentylatorze może za to odpowiadać?
Wg. serwisówki do wentylatora wchodzą wiązki przewodów od siłownika wlotu powietrza, silnika wentylatora, modułu A/C i tranzystora - czy niedopięcie bądź uszkodzenie któregoś może powodować opisane objawy?
Pozdrawiam
Zachciało mi się czyścić układ w Subaru Outback z 2004, bo śmierdziało. Operacja wymagała wymontowania wentylatora, tak by dostać się do kanału prowadzącego do parownika i zaaplikować preparat Wurtha.
Wentylator z trudem wymontowałem, spryskałem Wurthem, później jeszcze większym trudem wentylator zamontowałem.
Smród się zmniejszył, ale za to słabo chłodzi. Przy rozgrzanym silniku w zasadzie można stwierdzić że w ogóle. Wentylator pracuje, ustawienie temperatury na minimum (15 stopni) powoduje że dmucha znacznie mocniej, ale to tyle. Grzanie działa.
Co mogłem zepsuć, bądź źle zamontować? Któraś ze złączek przy wentylatorze może za to odpowiadać?
Wg. serwisówki do wentylatora wchodzą wiązki przewodów od siłownika wlotu powietrza, silnika wentylatora, modułu A/C i tranzystora - czy niedopięcie bądź uszkodzenie któregoś może powodować opisane objawy?
Pozdrawiam
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY