źle myślisz - gdzie spłynie -do sprężarki ? tłoczeniem ?
Może sporo oleju "wisieć" w pionie tłocznym - na postoju ścieknie rurą tłoczną do głowicy i przy kiepskawych zaworach wprost do cylindra...
przewód tłoczny zaraz za sprężarką zalany olejem = ciekawy start.
jeśli więcej oleju dostanie się pod zawory do cylindra = jeszcze ciekawszy.
jeśli pion i cały rurociąg tłoczny długi -to troszkę oleju może w nim zaginąć -jeśli sprężarka ma nominalnie mało oleju -to nawet taki mały brak może powodować, że zbyt mało zostanie w sprężarce...
widziałem sprężarki zacierające się z bardziej błahych powodów...
Może sporo oleju "wisieć" w pionie tłocznym - na postoju ścieknie rurą tłoczną do głowicy i przy kiepskawych zaworach wprost do cylindra...
przewód tłoczny zaraz za sprężarką zalany olejem = ciekawy start.
jeśli więcej oleju dostanie się pod zawory do cylindra = jeszcze ciekawszy.
jeśli pion i cały rurociąg tłoczny długi -to troszkę oleju może w nim zaginąć -jeśli sprężarka ma nominalnie mało oleju -to nawet taki mały brak może powodować, że zbyt mało zostanie w sprężarce...
widziałem sprężarki zacierające się z bardziej błahych powodów...
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY