Ta różnica temperatur będzie pływać (zmienna temp. zewnt, zmienne ciśnienie skraplania(w zależności jak wentyl ruszy). Bo na wyjściu ze sprężarki masz temperaturę tłoczenia (sprężony gaz oddaje ciepło do rurki), przed zaworem rozprężnym (dyszą) masz temperaturę skroplonego czynnika. Generalnie mając HP i temp przed zaworem mógłbyś sobie wyliczyć SUBCOOL to już też by dało obraz sytuacji jak pracuje skraplacz(+ zawór rozprężny i info o ilości czynnika).
Wszystko i tak rozbija się o to, żebyś podjechał i zobaczył to LP i HP.
Zmierz jeszcze jedną rzecz, jaki masz spadek temp DELTA T.
Temp. w aucie - To co ci nawiewa z kratki.
Wszystko i tak rozbija się o to, żebyś podjechał i zobaczył to LP i HP.
Zmierz jeszcze jedną rzecz, jaki masz spadek temp DELTA T.
Temp. w aucie - To co ci nawiewa z kratki.
Życie to coś więcej niż zadowalanie wszystkich dookoła.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY