Whiski sam pierdoly piszesz , w dzisiejszych klimach strona LP nie wytrzymuje za duzo ciśnienia i azotu nie dasz 20 bar na calosc. Przy duzym silniku czy malym aucie rurki sa czasem tak poprowadzone ze wszedzie nie zajrzysz nawet a co dopiero ze pianką spryskasz.
Co z tego ze niechinskie zegary ci pokaza ze cisnienia ubywa , skoro nadal nie bedziesz wiedział gdzie.
Azot jest dobry do potwierdzenia szczelnosci ale na wycieki to nie zawsze jest najlepszy.
Co z tego ze niechinskie zegary ci pokaza ze cisnienia ubywa , skoro nadal nie bedziesz wiedział gdzie.
Azot jest dobry do potwierdzenia szczelnosci ale na wycieki to nie zawsze jest najlepszy.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY