To jakby to oszacować, to 90+% serwisów działa nielegalnie. W starym autku do 1310 kg może być 2 razy więcej czynnika, niż w nowoczesnej limuzynie. Dlaczgo ktoś przyczepił się do kg, a nie do ilości czynnika, bo o to w ochronie środowiska chyba chodzi. prowadzącemu serwis fronowy i dezynfekcję raczej nie opłaci się robić certyfikatu F-Gazowego, a kto go robi raczej rzadko zajmuje się samochodówką. No cóż 500+ trzeba nakarmić. Niedługo trzeba zacząć się bać o maszyny, bo pojawią się wynalazki, propany, butany i co będzie pod ręką sprzedawane na OLX. Na razie jeszcze legalnie są ogłoszenia o sprzedaży czynników bez papierów i FV. Parę lat temu były braki 134a i w instalacjach znalazły się wynalazki.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
F-gazy, dokumentacja serwisu klimatyzacji samochodu osobowego
90 Odpowiedzi, 102613 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY