Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

F-gazy, dokumentacja serwisu klimatyzacji samochodu osobowego

90 Odpowiedzi, 102613 Wyświetleń

obser

  2017-05-30, 08:10:23
Top użytkownik
#49
To jakby to oszacować, to 90+% serwisów działa nielegalnie. W starym autku do 1310 kg może być 2 razy więcej czynnika, niż w nowoczesnej limuzynie. Dlaczgo ktoś przyczepił się do kg, a nie do ilości czynnika, bo o to w ochronie środowiska chyba chodzi. prowadzącemu serwis fronowy i dezynfekcję raczej nie opłaci się robić certyfikatu F-Gazowego, a kto go robi raczej rzadko zajmuje się samochodówką. No cóż 500+ trzeba nakarmić. Niedługo trzeba zacząć się bać o maszyny, bo pojawią się wynalazki, propany, butany i co będzie pod ręką sprzedawane na OLX. Na razie jeszcze legalnie są ogłoszenia o sprzedaży czynników bez papierów i FV. Parę lat temu były braki 134a i w instalacjach znalazły się wynalazki.
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa