Dzięki za odpowiedź.
Układ nie był przerabiany, poprostu spusczone zostały resztki R12 i załadowane ~1kg R413a jako zamiennik.
Nurtuje mnie to że sprężarka się nie wyłącza, w innym samochodzie mam układ r134a i tam sprężarka średnio co minutę się wyłącza.
czy mogę trochę poeksperymentować kręcąć tą śrubkę na presostacie? tzn chciałbym obniżyć ciśnienie, tylko czy mam kręcić w lewo czy w prawo? kręciłbym powoli dotąd aż sprężarka się wyłączy i później zobaczyłbym po jakim czasie się włączy.
I wogóle jak myślicie , gdybym kupował nowy czujnik to lepiej pod R12 czy R134a ? bo są dostępne dwie wersje.
Układ nie był przerabiany, poprostu spusczone zostały resztki R12 i załadowane ~1kg R413a jako zamiennik.
Nurtuje mnie to że sprężarka się nie wyłącza, w innym samochodzie mam układ r134a i tam sprężarka średnio co minutę się wyłącza.
czy mogę trochę poeksperymentować kręcąć tą śrubkę na presostacie? tzn chciałbym obniżyć ciśnienie, tylko czy mam kręcić w lewo czy w prawo? kręciłbym powoli dotąd aż sprężarka się wyłączy i później zobaczyłbym po jakim czasie się włączy.
I wogóle jak myślicie , gdybym kupował nowy czujnik to lepiej pod R12 czy R134a ? bo są dostępne dwie wersje.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY