@Maciej_F szukasz porady, a pyszczysz na każdego. Wiadomo,że nawet jak ktoś wymieniał, to nie zastanawiał się o zabezpieczenie, poprawianie fabryki. Tak to wymyślili i nikt naprawiając takie auto nie będzie eksperymentować na samochodzie klienta. Są to tylko sugestie, a zazwyczaj przyczyną takich awrii jest trend producentów na krótką żywotność wszystkich komponentów auta i danie pracy serwisom najchetnie fabrycznym,bo zrobił się taki rynek,że dealer za sprzedaż auta prawie nic nie zarabia, musi odrobić to na serwisie i częściach. Sam widzisz że za trochę aluminium skasować chcą tysiaka, porównam to do budżetowego kompletnego klimatyzatora ściennego. Za politykę producentów aut nie obwiniaj forumowiczów, bo my wiemy jakie nieraz niespodzianki nam uszykowali, nawet w głupiej kwestii dostania się do portów. Czasy W124 już dawno minęły i kilka lat temu była światowa dyskusja nad wznowieniem produkcji w tej jakości i Mercedes wypowiedział się,że by zbankrutował. Twój przypadek jest książkowy,auto ma wytrzymać gwarancję, a potem się psuć i najlepiej tak to pogmatwać,aby bez użycia specjalistycznych narzędzi dostępnych w ASO trudno było go naprawić.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Instalacja z drugim parownikiem Sharan Alhambra
21 Odpowiedzi, 11324 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY