Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Zatarty kompresor po napełnianiu

17 Odpowiedzi, 15192 Wyświetleń

Rickson

  2018-05-25, 19:24:31
Nowy użytkownik
#9
Niestety jeep tutaj nie pomyślał i patent z krótkim paskiem nie przejdzie, bo kompresor jest w jednej linii z sąsiadującymi kołami i pasek będzie się o niego ocieral.

Nurtuje mnie tylko to, jakim cudem auto przejezdzilo 2 lata z takim nadmiarem czynnika - to w ogóle jest możliwe?
I czy niskie ciśnienie sprężarki na postoju (pewnie przez słabe uszczelnienie) ma jakiś związek z mechanicznym zatarciem.
A, i czy zatsrcie kompresora automatycznie oznacza rozszczelnienie i "ucieczkę" czynnika? Czy powinno go być teraz tyle, ile po napelnianiu? Bo podobno nieszczelnosci nie było.
Chciałbym mieć na to jakiś twardy argument.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-05-25, 19:26:42 przez Rickson.)
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa