Rickson napisał(a):Taka jest obecnie sytuacja - kompresor ani drgnie, ja wyłączonym silniku również. Koło stoi, sprzęgło jak widać się nie zerwało, kompresor stwarza opór. Typuje zatarcie, bo kiedyś w innym aucie miałem taki sam objaw.Kłaniaja sie podstawy fizyki.
Chodzi mi o to, że chyba niemożliwe jest zaaplikowanie 2x tyle czynnika ile wchodzi nominalnie - do 200 mililitrowej szklanki nie wlejesz 2-litrowej Coli, na chłopski rozum - i jeszcze jeżdżenie na tym od ostatniego serwisu w 2016 roku, a jeszcze 30 km temu, kongresie nawet nie był slyszalny i nic nie zwiastowalo awarii. To by oznaczało, że mechanik ma źle działającą wagę. Dlatego prostu fascynuje mnie ten rzekomy zbieg okoliczności.
W tej sytuacji chyba dobrze pojechać do innego serwisu, zlecic odessanie czynnika, jeżeli nie ma nieszczelnoosci , i upewnić się, czy jest go tyle ile trzeba. I uzyskać odpowiedź na pytanie - czy zmieszczenie 2x tyle czynnika ile trzeba w układzie, jest w ogóle możliwe, biorąc pod uwagę, że to było 2 lata temu, tego czynnika przy poprzednim serwisu musiało być chyba kurka wodna że 2 kilo...
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Zatarty kompresor po napełnianiu
17 Odpowiedzi, 15201 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY