Termodynamicznie nie ma takiej tragedii jaka wychodzi z pomiarów temperatury powietrza z nawiewów. Z punktu widzenia komfortu najważniejsze jest ciśnienie LP i powinno wynosic ok.1,5 do 2,5bar - przy tym ciśnieniu odparowanie jest poniżej zera stopni C co daje temp. delikatnie powyżej zera na lamelkach parownika (czyli powietrze powinno być chłodzone). Patrząc na wyniki temp. z wylotu można stwierdzić, że po prostu powietrze nie omywa lamelek parownika czyli problem jest raczej z układem klap / mieszania powietrza.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Citroen Xsara II - ciśnienia ok(?), brak chłodzenia
2 Odpowiedzi, 1841 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY