gajdek419 napisał(a):Powodów moze być kilka...począwszy od napinacza (nie napisałes jaki samochód), po zbyt wysokie cisnienia w układzie, zbyt mało/dużo czynnika, no i na zużytych łożyskach wewnątrz spręzarki (nieosiągalne dla zwykłego zjadacza chleba)
Dzięki za informacje. Co do rolek paska osprzętu to wszytko nowe, ma nie więcej jak 5 tys km. Klima pracowała idealnie, szybko łapała temperaturę. Zaczęła hałasować po fali upałów.
Po garażu walał się nowy osuszacz, wiec go zmieniłem, do tego zawór rozprężny. Przedmuchałem też jeden wolny wąż. Wszędzie czysto, żadnych opiłków, zawór też czyściutki, wiec nie zaglądam do środka, gdyby to były łożyska to było by też słychać ich prace bez obciążenia, w końcu w tym modelu sprężarka pracuje cały czas. Taka mam, przynajmniej nadzieje
Zaleje sprężarkę olejem, i wraca do samochodu. Ile oleju wlać do sprężarki (opróżniłem ją wcześniej)? Zakładam że trochę oleju zostało w układzie.
Samochód to A6 C5 3.0.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY