radekklimat napisał(a):Widac ze nie masz pojecia o tym co robisz skoro zadajesz takie pytania, uklad wyplucz i nalej tyle oleju ile przewidzial producent, nawet najmniejszy nadmiar moze uszkodzic zawor reg. wydajnosc i sam kompresor i nie wkladaj walajacych sie filtrow
Gdybym znał się na klimatyzacjach to nie zadawał bym pytań specjalistom. To chyba jest nawet bardziej jak logiczne
Osuszacz był fabrycznie nowy w pudełku, kupiony do innego modelu, ale nie pasował, do mojego modelu pasuje idealnie. Gdyby było inaczej to bym go nie pakował do auta. Nabicie i płukanie układu będę robił w specjalistycznym warsztacie, nie dysponuje odpowiednim sprzętem by zrobić to samemu. Musze jednak przygotować układ do tego, najlepiej jak się da. Skoro mam sprężarkę wymontowana i "sucha", nowy osuszacz i nowy zawór rozprężny, co dalej?
Zamykamy układ i do serwisu czy przed tym powinienem coś jeszcze zrobić? Np. zalać olej do sprężarki albo coś innego? Jeżeli możesz (i co najważniejsze, chcesz) pomóc to będę bardzo wdzięczny za pomoc. W zasadzie kończę wkładanie skrzyni do samochodu wiec lada moment będę gotowy do wyjazdu, dlatego zależy mi aby zamknąć też temat klimy.
Tak jak pisałem wcześniej, to czego teraz nie wiem to czy i ile oleju powinienem wlać do sprężarki i jakie powinny być kolejne kroki jeżeli nie to o czym pisałem.
Z góry dziękuję za pomoc
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY