Witam
W tym dziale to chyba mój pierwszy post, nie siedzę w samochodach i nie znam się. Mam fiata Scudo kupiłem używany nie znam prawdziwej historii auta. Obecnie wpadłem na pomysł żeby uruchomić w nim klimę, znalazłem pęknięty przewód gumowy. Dorobiłem i wymieniłem przewód, nabiłem azotem 14 bar. Przez tydzień ciśnienie azotu się nie zmieniło czyli szczelny. Niestety nie mogę zrobić próżni... Dziwna sprawa dziś pół godziny próżniowałem i nic po zamknięciu zaworów wskazówka na manometrze szybko wraca na zero. Znam swoje pompy próżniowe po pracy ich słyszę czy już można kończyć próżniować tutaj jakbym próżniował wodę albo zrobił się jakiś zawór który wpuszcza powietrze ale trzyma ciśnienie w układzie. Co może puszczać powietrze do układu bo tyle wody to chyba niemożliwe żeby było? A może uszczelnia się układ pod ciśnieniem ?
W tym dziale to chyba mój pierwszy post, nie siedzę w samochodach i nie znam się. Mam fiata Scudo kupiłem używany nie znam prawdziwej historii auta. Obecnie wpadłem na pomysł żeby uruchomić w nim klimę, znalazłem pęknięty przewód gumowy. Dorobiłem i wymieniłem przewód, nabiłem azotem 14 bar. Przez tydzień ciśnienie azotu się nie zmieniło czyli szczelny. Niestety nie mogę zrobić próżni... Dziwna sprawa dziś pół godziny próżniowałem i nic po zamknięciu zaworów wskazówka na manometrze szybko wraca na zero. Znam swoje pompy próżniowe po pracy ich słyszę czy już można kończyć próżniować tutaj jakbym próżniował wodę albo zrobił się jakiś zawór który wpuszcza powietrze ale trzyma ciśnienie w układzie. Co może puszczać powietrze do układu bo tyle wody to chyba niemożliwe żeby było? A może uszczelnia się układ pod ciśnieniem ?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY