Mam dla was propozycję. Zróbcie sobie wąż z zapiętym na końcu małym palnikiem propanowo-powietrznym.
Drugi koniec normalne SAE 1/4" lub co tam łączycie do samochodu.
Zapinka na LP (koniecznie!) i próbujemy odpalić palnik. Jak się pali to ...mamy cię.
Gorzej gdy "dobiją" R600a do R134a, ale przy pewnej wprawie to też da się wybadać.
Drugi koniec normalne SAE 1/4" lub co tam łączycie do samochodu.
Zapinka na LP (koniecznie!) i próbujemy odpalić palnik. Jak się pali to ...mamy cię.
Gorzej gdy "dobiją" R600a do R134a, ale przy pewnej wprawie to też da się wybadać.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY