W sobote nabito mi układ zamiennikiem r12, na tą chwilę nie pamietam jaki ale chyba r409a i jest jakis problem.
Wykonana została próżnia, w układ wpuszczono czynnik i cisnienie na LP bylo poczatkowo 3.5b na HP bujało się między 10-15b, po jakichś 10min cisnienie padlo (LP ~3 HP ~5) i dalsze próby zostały odpuszczone. Obstawiona została awaria sprężarki.
Dzisiaj odpaliłem samochod z ponownie podpiętymi manometrami i poczatkowo po obu stronach bylo 3b potem stopniowo narosło na 7~8 i tak stało. Po lekkiej przegazówie ciśnienie podniosło się na LP na ~5b a na HP ~17b, klima dalej nie działała. Po zgaszeniu silnika ciśnienie zaczeło na HP opadać, aż w pewnym momencie na LP momentalnie strzeliło na 13b i powoli opada, to normalne?
Jakieś pomysły gdzie jest problem?
Wykonana została próżnia, w układ wpuszczono czynnik i cisnienie na LP bylo poczatkowo 3.5b na HP bujało się między 10-15b, po jakichś 10min cisnienie padlo (LP ~3 HP ~5) i dalsze próby zostały odpuszczone. Obstawiona została awaria sprężarki.
Dzisiaj odpaliłem samochod z ponownie podpiętymi manometrami i poczatkowo po obu stronach bylo 3b potem stopniowo narosło na 7~8 i tak stało. Po lekkiej przegazówie ciśnienie podniosło się na LP na ~5b a na HP ~17b, klima dalej nie działała. Po zgaszeniu silnika ciśnienie zaczeło na HP opadać, aż w pewnym momencie na LP momentalnie strzeliło na 13b i powoli opada, to normalne?
Jakieś pomysły gdzie jest problem?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY