Dziekuję za odpowiedzi!
Wszystkie łożyska, które są dostępne w sklepach mają ten "smar". Nikt nie jest mi w stanie udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Nie wiem, co robić: założyć takie czy próbować wydostać z niego jak najwięcej smaru? Montaż starych odpada, bo zostały już wyprasowane:-)
Rozumiem, że w przypadku tych większych łożysk smarowanie nie jest potrzebne, bo olej sprężarkowy zrobi swoje? Wystarczy rozprowadzić go po skręceniu sprężarki czy dać troszkę oleju PAG bezpośrednio na element?
Kolejne pytanie dotyczy starego osuszacza. Leży sobie w garażu już pół roku. Czy mogę go zamontować na sprawdzenie szczelności azotem? Układ nie "wyciągnie" z niego jakiegoś syfu?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2019-06-09, 21:41:28 przez silentosu.)
Wszystkie łożyska, które są dostępne w sklepach mają ten "smar". Nikt nie jest mi w stanie udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Nie wiem, co robić: założyć takie czy próbować wydostać z niego jak najwięcej smaru? Montaż starych odpada, bo zostały już wyprasowane:-)
Rozumiem, że w przypadku tych większych łożysk smarowanie nie jest potrzebne, bo olej sprężarkowy zrobi swoje? Wystarczy rozprowadzić go po skręceniu sprężarki czy dać troszkę oleju PAG bezpośrednio na element?
Kolejne pytanie dotyczy starego osuszacza. Leży sobie w garażu już pół roku. Czy mogę go zamontować na sprawdzenie szczelności azotem? Układ nie "wyciągnie" z niego jakiegoś syfu?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY