Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Split Samsung, seria Y do kosza?

6 Odpowiedzi, 3055 Wyświetleń

obser

  2018-08-14, 07:06:34
Top użytkownik
#6
"A mnie nie bawią głupie komentarze i serwisanci, którzy są mądrzy tyko na gwarancji."

Mieszasz sprawy. Na gwarancji, jeśli dotrzymujesz jej postanowień, to bez łaski piszemy zgłoszenie reklamacyjne na Twoją sprężarkę i piłeczkę odbijamy do Importera, który musi nam to dostarczyć, albo Co sprzęt wymienić. Po gwarancji, tak teraz sobie skonstruowali politykę, że część napraw (sprężarka, elektroniki) nieraz staje się nieopłacalna dla Klienta. Już jestem ciekawy jakbyś tu napluł, jakby serwisant zrobił Ci kosztorys naprawy przewyższający cenę nowego urządzenie, więc dyplomatycznie powiedział, że sprzęt do wymiany.
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek:

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa