Urządzenia w miarę stały się podobne. Tylko nalepki się różnią, firmy dodają dodatkowe funkcje nawet z pozycji programowalnej EEPRON. Czerwona lampka powinna się zapalić w momencie stwierdzenia, że dana firma nigdy tego nie instalował, i mniemam, ze nie ma stausu Autoryzowanego Przedstawiciela. Pisałaem wielokrotnie, że dla mnie największą wartością jest wsparcie techniczne i po ostatniej wpadce z Hyunsai cieszę się ze współpracy z moim wieloletnim importerem urządzeń, gdzie dla nas jest przeznaczony człowiek w Dziale technicznym, aby nam udzielić wszelkiej pomocy. Jak zmontuję S......a, to przy pierwszej rozmowie odbijam się od ściany po weryfikacji, że nie mam ich certyfikatu. A urządzenia mogą być kapryśne i mieć swoje himery. Pamiętam montaż kasetona z bardzo długim rurociągiem, ale mieszczącym się w zakresie i nasze próby aby zaczął wsplpracować. Manometry głupiały. Jeden telefon di Działu i odpowiedź, ze przy tym typie odpiąć oprawe, włożyć termometry pod izolację i za 15 min zadzwonić z pomiarami. Diagnoza odciągnąć x g czynnika i za 15 min telefon. Przy czwartym razie wszystko ruszyło z kopyta i działa do dziś.
Zadzwoń do Mitubishi, zapytaj się czy firma , która Ci to montowała współpracuje z nimi, jak nie to zapytaj o najbliższe autortzowane serwisy i po prostu wyślij pisemną reklamację z ZPO żądając usunięcia usterek, lub zwrot kasy, na którą to firma ma czas na decyzję o uznaiu,lub odrzuceniu reklamacji 14 dni. Jak nie podejmie w tym czasie żadnych kroków, domyślnie uznaje Twoją reklamację.
A papiery, rachunki masz? poproś też w reklamacji o podanie certyfikatu F-gazowego firmy.
A kwestia ceny jest bezdyskusyjna, my jej nie oceniamy, jak strony ją uzgodniły to rzecz święta. Ale nawet jak to będzie 300 zł, to musi być to wykonane profesjonalnie.
Zadzwoń do Mitubishi, zapytaj się czy firma , która Ci to montowała współpracuje z nimi, jak nie to zapytaj o najbliższe autortzowane serwisy i po prostu wyślij pisemną reklamację z ZPO żądając usunięcia usterek, lub zwrot kasy, na którą to firma ma czas na decyzję o uznaiu,lub odrzuceniu reklamacji 14 dni. Jak nie podejmie w tym czasie żadnych kroków, domyślnie uznaje Twoją reklamację.
A papiery, rachunki masz? poproś też w reklamacji o podanie certyfikatu F-gazowego firmy.
A kwestia ceny jest bezdyskusyjna, my jej nie oceniamy, jak strony ją uzgodniły to rzecz święta. Ale nawet jak to będzie 300 zł, to musi być to wykonane profesjonalnie.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY