Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Spadek wydajności nowej klimatyzacji (czynnik R32). Prośba o sugestie

118 Odpowiedzi, 87161 Wyświetleń

Marcin79

  2018-09-15, 21:00:42
Nowy użytkownik
#13
obser napisał(a):Zadzwoń do Mitubishi, zapytaj się czy firma , która Ci to montowała współpracuje z nimi, jak nie to zapytaj o najbliższe autortzowane serwisy i po prostu wyślij pisemną reklamację z ZPO żądając usunięcia usterek, lub zwrot kasy, na którą to firma ma czas na decyzję o uznaiu,lub odrzuceniu reklamacji 14 dni. Jak nie podejmie w tym czasie żadnych kroków, domyślnie uznaje Twoją reklamację.
A papiery, rachunki masz? poproś też w reklamacji o podanie certyfikatu F-gazowego firmy.
Na pewno nie są autoryzowani przez M.
Fakturę mam w formie elektronicznej wraz z podanym typem urządzenia.
Certyfikatu nie widziałem - właściciel informował że posiada.
Panowie są chętni przyjechać i bez wezwania. Tak wiec od strony formalnej działania są chyba po ich stronie bo w takim wypadku z pewnością za nic nie zapłacą. Kwestia tylko czy sobie poradzą a są obawy.. Gdy z nimi rozmawiałem zakładali że przy kolejnej wizycie zaaplikują ultrafiolet, z tym że nie wiem jak będzie to w praktyce w całości wyglądać bo jak pisałem wcześniej, pierwsza interwencja wydaje się że była wykonana po macoszemu a jej efekt pogorszył nawet stan.

Pisząc o tym wszystkim wcześniej, chciałem się upewnić czy mogę raczej wykluczyć przyczynę wystąpienia problemów w wyniku awarii samego sprzętu. Jeżeli raczej tak, to wydaje się aby usterkę związaną z nieszczelnością która może się wiązać i z wymianą instalacji naprawiła pierwotna firma (co nie będzie łatwe, masa piany również pod jednostką wewnętrzną itd.) dlatego też podświadomie nie chciałbym ubierać w to firmy trzeciej.
Do ponownego przywrócenia urządzenia do prawidłowego stanu poprosiłbym i autoryzowany serwis.
(tylko że z drugiej strony przy całej operacji poszukiwania nieszczelności może się coś dalej uszkodzić...)

Eh, idzie jesień, myślałem że trochę dogrzeję mieszkanie w okresie przejściowym....
a i człowiek cieszył się że jest super eko przy świadomie wybranym oszczędnym urządzeniu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-09-15, 21:14:02 przez Marcin79.)
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa