Z olejem najprościej wylać ze zdemontowanej sprężarki olej i tyle samo nalać świeżego do nowego kompresora przed założeniem. Z azotem różnie. Tak jak Kolega napisał niektóre nieszczelności ujawniają się pow. 20 bar, ale też niektóre przy bardzo małym ciśnieniu, bo azot dociśnie oringi.Wczoraj miałem auto co na 27 bar stało godzinę bez ubytku, a próżni nie można było w nim zrobić. Generalnie trzeba odróżnić próbę szczelności, gdzie jak masz czas to 10 bar wystarczy i zostawić go na drugi dzień, a poszukiwanie nieszczelności, gdzie przy azocie jak możemy dać duże ciśnienie (sprężarka bez zaworu) to śmiało do 30 bar. Jak masz szcelne pomieszczenie, to lepiej przejdź na hydrogen.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Ile oleju do układu , jakie ciśnienie azotem
3 Odpowiedzi, 3042 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY