Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Wybór stacji

9 Odpowiedzi, 5436 Wyświetleń

obser

  2019-03-20, 10:22:16
Top użytkownik
#9
Ano zgodnie z kimś kto nie zna tematu w UE i myli klimatyzację stacjonarną połączoną na "sztywno", gdzie nie powinno być żadnego ubytku, stwierdzasz nieszczelność (40g) i dokonujesz "naprawy zaworu Schredera) i sprawdzasz szczelność. O metodzie ustawa nic nie mówi, więc test próżniowy jest też sprawdzianem szczelności. Życie pisze takie postępowanie. Podaj mi serwis, gdzie 99% samochodów przechodzi test ciśnieniowy azotem, a tyle aut musi być "naprawione i uszczelnione" wg ustawy. Co do wartości tego testu, to się zgadzamy, ale auto przyjeżdżające po 2 latach, lub bez historii z 150g ubytkiem z 750g będziesz "azotował"?
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa