Ano zgodnie z kimś kto nie zna tematu w UE i myli klimatyzację stacjonarną połączoną na "sztywno", gdzie nie powinno być żadnego ubytku, stwierdzasz nieszczelność (40g) i dokonujesz "naprawy zaworu Schredera) i sprawdzasz szczelność. O metodzie ustawa nic nie mówi, więc test próżniowy jest też sprawdzianem szczelności. Życie pisze takie postępowanie. Podaj mi serwis, gdzie 99% samochodów przechodzi test ciśnieniowy azotem, a tyle aut musi być "naprawione i uszczelnione" wg ustawy. Co do wartości tego testu, to się zgadzamy, ale auto przyjeżdżające po 2 latach, lub bez historii z 150g ubytkiem z 750g będziesz "azotował"?
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Wybór stacji
9 Odpowiedzi, 5436 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY