Dobrze jak w maszynie mamy kontrolę robienia próżni, wiele może to powiedzieć. Przy niektórym samochodzie chwilę przy dojściu do zadanego -1 bar nagle nam się próżnia rozjeżdza. Moja maszyna ma elektronicznu manometr i zkres 0 do -1bar jest wyrażony w jednostach od 1- do 1000. I tak samo na teście ideałem jest utrzymanie tej jedynki przez cały czas trwania testu próżniowego. Komunikat o nieszczelności pojawia się przy ok. 80-90. Przy rozszczelnieniu czołowego uszczelnienia dojdzie do 200-300 i wchodzi w wartość constans i po 2-3 minutach pojawi się komunikat o nieszczelności układu i zablokowaniu dalszego procesu. Dojście prawie do zera i nagły przyrost do 600-800 i potem liniowy powrót do wartości pełnej max próżni którą maszyna może wykonać (nie jest to próżnia absolutna) sugeruje o odblokowaniu jakiegoś zatoru, lub udrożnienie zabitego osuszacza. test jak zauważyłem w innych maszynach zero-jedynkowy tylko z paskiem postępu nie da takich informacji.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2019-05-16, 07:43:06 przez obser.)
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Problem z próżnia.
16 Odpowiedzi, 13203 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY