Najprościej zapytać się właściciela serwisu o polisę ubezpieczeniową działalności i po uzgodnieniu z jego TU lawetą przewieść auto do ASO. TU zapyta się właściciela o jego stanowisko w tej sprawie i jak potwierdzi to czysta sprawa. Miałem taką sprawę, z oczywistym moim błędem (kto nie pracuje błędów nie robi) i samochód pojechał do serwisu Citroena ich lawetą po uzgodnieniu bezgotówkowego załatwienia szkody. Na drugi dzień po wymianie nagrzewnicy auto przyjechało lawetą ASO do mojego warsztatu i Klient je odebrał. TU może też skierować auto do warsztatu współpracującego, na co wpływu nie masz, najważniejszą sprawą jest naprawa auta. Nasuwa mi się tylkie niebezpieczeństwo, że jeżeli będzie stwierdzienie, ze to nie wina warsztatu, to może zastosować regres i wystąpić o zwrot kosztów. Sam jestem serwisem klimy i tak niebardzo nasuwa mi się działanie unieruchomiające pojazd. U mnie była czysta piłka montowałem uchwyt do CB i wkręt "liznął" nagrzewnicę i polał się płyn chłodniczy. Wina moja ewidentna. Nie wierzę, że jakiś serwis nie wykupi polisy kontraktowej i deliktowej, bo może pójść z torbami.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Problem przy naprawie klimy
2 Odpowiedzi, 1287 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY