obser napisał(a):@DBKlima podaj mi przykład marki, która każe mi realizować kogoś gwarancję, bo ja jeszcze z czymś takim się nie spotkałem. Z moim głównym dostawcą - Importerem mam podpisaną umowę o współpracy określającą upust handlowy i gwarancyjny. I ktoś weźmie upust gwarancyjny, a ja za niego będę naprawiał? Niektóre firmy zaczynają płacić za naprawy, ale różnie to bywa.
@Obser - rozumiem twoje intencje ale sprawa wygląda nieco szerzej.
"Firma" kupuje VRF, firma która jest certyfikowana go montuje i certyfikowana obsługuje po 2 latach firma przestaje istnieć.
Klient zgłasza się do producenta, producent/importer wskazuje inną firmę która może pełnić dalej rolę firmy serwisującej z którą po uzgodnieniach jest podpisywana umowa lub dawane jest zlecenie.
Kto tak robi raczej wszyscy na pewno ci z którymi współpracujemy.
Nikt ci nie każe i nikt nie może ci nałożyć takiego obowiązku.
... ale dostajesz zazwyczaj klienta "na talerzu" z którym na zasadach rynkowych podpisujesz umowę.
Co do "Kowalskiego" on nie sprawdza co i gdzie kupuje dla niego w 99% ważne jest to ile zapłaci .
Jeśli on zaniedba sprawę nie sprawdzi wianuszka (firma certyfikaty, serwisant certyfikaty) nikt nie znajdzie czasu by nad tematem się pochylić.
Części oraz urządzenia firmy Daikin
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY