Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

KOSZ przegladow gwarancyjnych gree

5 Odpowiedzi, 4713 Wyświetleń

obser

  2019-10-15, 15:52:22
Top użytkownik
#5
Negocjować na 1x w roku nie ma sensu, bo jak by się coś wydarzyło, to trzeba by było wpisać fikcyjny przegląd. Lepiej ponegocjować o cenę. Jak to mieszkanie, i jest czysto, sprzęt mało używany, to i roboty mniej. U mnie np. w trakcie negocjacji przed założeniem i dążenie Klienta do targów, raczej ceny podstawowej nie opuszczam, a np. deklaruję parę przeglądów free, albo niższe ich ceny. Wolę, aby cena wyjściowa została taka jaka ustaliłem, a dodać taki bonus, bo jak się spotkałem cena "idzie w miasto", i już przy następnych Klientach spotkałem się ze stwierdzeiam, że Panu X założyłem za x zł.
W przypadku Importera od którego kupuję 80% urządzeń jest tak urządzone, że po przeglądzie muszę wysłać pod adres "gwarancje@....... scan, lub zdjęcie karty gwarancyjnej po wykonanym przeglądzie, więc 1x w roku przegląd nie przejdzie.
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa