Logowanie Rejestracja
  • Start
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Pomoc
  • Nowe posty
Menu
Start Szukaj Użytkownicy Kalendarz Pomoc Nowe posty
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY

Tania klimatyzacja

5 Odpowiedzi, 2576 Wyświetleń

simx

  2020-03-03, 20:06:43
Nowy użytkownik
#5
Zajęło to dokładnie 12 sekund, aby znaleźć kartę gwarancyjną (hint: google -> "kasai karta gwarancyjna"). Dla leniwych wklejam linka: https://kaisai.com/wp-content/uploads/20...08_net.pdf

Cytat:2.1. Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę wad Urządzenia spowodowaną wadliwymi częściami lub defektami produkcyjnymi,
wadami materiału lub wykonania, tkwiącymi bezpośrednio w części lub samym Urządzeniu, powodując techniczną niesprawność Urządzenia.
2.2. Do wykonywania montażu, napraw gwarancyjnych i przeglądów technicznych Urządzeń uprawnione są wyłącznie podmioty
mające status Autoryzowanego Serwisu (dalej ?AS?). Status AS wraz z ważnym certyfikatem wydanym przez firmę Klima-Therm
sp. z o.o. upoważnia podmiot do montażu, napraw gwarancyjnych i przeglądów technicznych Urządzeń marki KAISAI.
2.3. Przez naprawę rozumie się wykonanie czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją, niezależnie od ilości części wymienionych przy jednej naprawie.
2.4. Niniejsza gwarancja będzie respektowana przez Gwaranta, wyłącznie pod warunkiem łącznego przedstawienia przez Nabywcę Urządzenia (zwanego dalej ?Klientem?):
a. czytelnie i poprawnie wypełnionej (bez skreśleń, poprawek)
Karty Gwarancyjnej zawierającej:
? zestawienie Urządzeń wraz z numerami seryjnymi poszczególnych Urządzeń,
? dane i pieczęć Sprzedawcy,
? dane i pieczęć AS,
? datę sprzedaży,
? datę pierwszego uruchomienia Urządzenia,
? poświadczenie daty wykonania płatnych przeglądów, dokonywanych przez AS przez okres trwania gwarancji, na zasadach
określonych w rozdziale 3.,
b. dowodu zakupu Urządzenia (faktura, rachunek). Data sprzedaży wskazana na dowodzie zakupu Urządzenia musi odpowiadać
dacie sprzedaży Urządzenia, zawartej w Karcie Gwarancyjnej.
  • Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Serwis ma na celu zgromadzenie w jednym miejscu firm oraz organizacji z branży HVACR, działających na rynku zarówno polskim jak i poza granicami kraju. Naszą siłą są wyłącznie tematy związane z branżą HVACR oraz unikalna społeczność użytkowników.
NEWSLETTER
Informacje O nas Kontakt Regulamin Reklama Polityka prywatności
Kategorie Artykuły Aktualności Produkty
Działy Klimatyzacja Wentylacja Chłodnictwo Auto - klimatyzacja
Nasze Portale ogrzewnictwo.pl pasywny-budynek.pl
Copyright © 2005-2023 termoclima Sp. z o.o Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tryb normalny
Tryb drzewa