Źle to odebrałeś. To nie jest hejt. Przed pytaniem, trzeba było trochę poszukać w necie i zadać jakieś konkretne nurtujące Cie pytania, a nie szablon na całość. Jak czytałeś o CRO, to powinneś się dowiedzieć, ze jest to rejestr operatorów i Ciebie jako Usługodawcy nie interesuje nic poza wpisami do niego na zlecenie Usługobiorcy. I czy dobrze zrozumiałem, że przeszłeś szkolenie i egzamin F-Gaz I kat? I nie wiesz jaka jest kwalifikacja systemów objętych CRO?
1. Rejestrujesz działalność gospodarczą.
2. Posiadając F-Gaz i kpl wymaganych ustawą urządzeń i procedur zdobywasz w UDT Certyfikat firmowy.
3. Rejestrujesz się w Urzędzie Marszałkowskim i dostajesz nr BDO
4. Zarabiasz kasiorkę, możesz nawet nie liznąć CRO
5. Resztę papierologii oprócz księgowej masz w procedurach stworzonych albo przez siebie, albo to komuś zlecisz.
Żaden z pracowników nie pyta się mnie o zasady prowadzenia działalności i koniecznych zezwoleniach, zresztą sobie tego nie wyobrażam. Jak pytają się o sprawy techniczne, logistyczne to odpowiadam. Już paru odeszło stwierdzając, że na nich zarabiam kokosy (jeszcze wtedy nie było to takie pod górkę jak teraz), obecnie jeden jest kierowcą tira, dwóch pracuje u konkurencji. Jeden utrzymał się jeszcze na rynku, ale klimatyzatorami zajmuje się sporadycznie, poszedł głównie e elektronikę samochodową. Nikt tu raczej się nie boi konkurencji, bo już swój rynek ma.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2020-06-03, 15:39:53 przez obser.)
1. Rejestrujesz działalność gospodarczą.
2. Posiadając F-Gaz i kpl wymaganych ustawą urządzeń i procedur zdobywasz w UDT Certyfikat firmowy.
3. Rejestrujesz się w Urzędzie Marszałkowskim i dostajesz nr BDO
4. Zarabiasz kasiorkę, możesz nawet nie liznąć CRO
5. Resztę papierologii oprócz księgowej masz w procedurach stworzonych albo przez siebie, albo to komuś zlecisz.
Żaden z pracowników nie pyta się mnie o zasady prowadzenia działalności i koniecznych zezwoleniach, zresztą sobie tego nie wyobrażam. Jak pytają się o sprawy techniczne, logistyczne to odpowiadam. Już paru odeszło stwierdzając, że na nich zarabiam kokosy (jeszcze wtedy nie było to takie pod górkę jak teraz), obecnie jeden jest kierowcą tira, dwóch pracuje u konkurencji. Jeden utrzymał się jeszcze na rynku, ale klimatyzatorami zajmuje się sporadycznie, poszedł głównie e elektronikę samochodową. Nikt tu raczej się nie boi konkurencji, bo już swój rynek ma.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY