Dla mnie najważniejsza jest wspólpraca z Importerem. Od kilkunastu lat współpracuję z jednym Importerm głównie, bo nieraz Klient zażyczy sobie coś konkretnego, też wykonamy. Ale wspólpraca z tą główną firmą -Importerem to poezja. tak jak piszesz Amfan, nieraz jest wtopa z jakimś modelem, czy serią, ale jest to modelowo rozwiązywane. W tamtym roku miałem reklamację posprzedażową znanej marki, która zakończyła się po pół roku. A papierologia, dramat. Więc jak udaje się unikam molochów i sobie bardzo to chwalę, szczególnie, że firma rozszarzyła asortyment, są już czarne , matowe, grafitowe, srebrne, więc biedy nie ma. Wcześniej musieliśmy ratować się innymi markami, jak klient miał szczególne wymagania. I awaryjność bliska zeru. Jak były jakieś pojedyncze przypadki, to najczęściej w nowych egzemplarzach i nie ma kłopotu, wymiana na nowy komplet tylko na podstawie rozmowy telefonicznej.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
[Black][Klimatyzacja] - co wybrać? czy dopłata ma sens.
5 Odpowiedzi, 2982 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY