Więc wydrukuj sobie reklamację w ramach rękojmi w 2 egzemplarzach. Jeśli ich działania nie przyniosą skutku, to dasz mu reklamację, a on podpisze Ci na drugiej odebranie. Jeszcze lepiej niż ZPO. Zrobisz to na końcu, jak będzie brak poprawy. Nie wierz w dalsze ustalenia z DT, też nie twoją sprawą jest dzwonienie na infolinię, to sprawa Instalatora i Działu Technicznego Mitsubishi . Instalatora sprawa, czy wymieni bezpiecznik, czy filtr jonizacyjny, czy emblemat, urządzenie ma być wolne od wad. I od dziś ma na to 14 dni. I nie mieszaj w to gwarancji, nie potrzebujesz z niej korzystać, a tylko włączysz w proces reklamacyjny Importera i zacznie się gra w ping-ponga. Uprawniena z tytułu rękojmi obejmują tylko Instalatora i on musi cisnąć Mitsubishi, bo może się skończyć, że zostanie ze sprzętem używanym i będzie musial oddać kasę. Nam taka reklamację wręczył adwokat, gdzie przy założonym w jego kancelarii głośno pracowała pompka skroplin. Szybko ją wymieniliśmy i po kłopocie. Chcieliśmy przyoszczędzić, a skończyło się na założeniu Silent Orange. Problem ustąpił.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Stukanie/pukanie z jednostki wewnętrznej klimy - Mitsubishi hr25vf
83 Odpowiedzi, 58673 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY