Już Ci pisałem. Wyślij z ZPO, lub wręcz Instalatorowi reklamację (w 2 egz, jeden Ci potwierdza) z żądaniem odstąpienia od umowy i zwrotu wartości usługi i urządzeń. Termin ustawowy 14 dni robocze. Nie interesują Ciebie jego rozmowy z dostawcą, serwisem, księdzem, prezydentem. Albo będzie chodzić prawidłowo po 14 dniach roboczych, albo kasa na stół. Brak jego reakcji w 14 dniu roboczym oznacza jego zgodę na Twoje żądania. Zaznacz w piśmie, że po 14 dniach roboczych, jeśli usterka nie będzie usunięta, wzywasz go do natychmiastowego demontażu urządzeń, bo wykona to inna firma na jego koszt. Jak chcesz, to podaj mi na PW skąd jesteś, może znajdę Ci instalatora mało znanej marki, którą zakładam od kilkunastu lat ze wspaniałym serwisem i prawie 100% bezawaryjnością. A nóż któryś z kolegów ze szkoleń jest w Twoim rejonie.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ
Stukanie/pukanie z jednostki wewnętrznej klimy - Mitsubishi hr25vf
83 Odpowiedzi, 58654 Wyświetleń| Wiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY