Chciałbym się podpiąć pod ten temat, bo mam nieco podobny problem w Golfie VII 2016 rok.
Po około 1h-1,5h godziny pracy do kabiny pasażerskiej przestaje nawiewać powietrze, po prostu coś mechanicznie zatyka otwór przepływu powietrza do kabiny.
Wentylator nagrzewnicy chodzi prawidłowo (reaguje na zmianę biegów), ale powietrze przestaje lecieć.
Ustaliliśmy, ze układ zaczyna się mrozić, zamarza najprawdopodobniej chłodniczka w nagrzewnicy i blokuje przepływ powietrza do kabiny (po prostu przestaje wiać, pomimo, że wentylator w nagrzewnicy się kręci) oraz zamarza rurka klimatyzacji, ta grubsza od sprężarki klimatyzacji do ściany grodziowej (nie zamarza do końca, zdjęcie podglądowe w załączniku + rysunek techniczny).
Co może być przyczyną? Podejrzewam zawór rozprężny (dławiący), który jest między rurkami a chłodniczką w nagrzewnicy.
Po około 1h-1,5h godziny pracy do kabiny pasażerskiej przestaje nawiewać powietrze, po prostu coś mechanicznie zatyka otwór przepływu powietrza do kabiny.
Wentylator nagrzewnicy chodzi prawidłowo (reaguje na zmianę biegów), ale powietrze przestaje lecieć.
Ustaliliśmy, ze układ zaczyna się mrozić, zamarza najprawdopodobniej chłodniczka w nagrzewnicy i blokuje przepływ powietrza do kabiny (po prostu przestaje wiać, pomimo, że wentylator w nagrzewnicy się kręci) oraz zamarza rurka klimatyzacji, ta grubsza od sprężarki klimatyzacji do ściany grodziowej (nie zamarza do końca, zdjęcie podglądowe w załączniku + rysunek techniczny).
Co może być przyczyną? Podejrzewam zawór rozprężny (dławiący), który jest między rurkami a chłodniczką w nagrzewnicy.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY