(2023-08-19, 08:28:19)freegass napisał(a): Musisz skierować się do wsparcia klienta bezpośrednio w Daikin (niestety jest to dział firmy, który jest bardzo oporny w kontakcie i chęci pomocy). Kontakt musi być wyłącznie w formie pisemnej lub e-mail, żadnych telefonów. Trzeba wyczerpać przewidzianą procedurę reklamacji (masz uszkodzoną jednostkę wewnętrzną ponad wszelką wątpliwość). Niestety może być tak, że gwarant podejmie działanie dopiero po otrzymaniu pisma przedprocesowego.
dziękuję za odpowiedzi. Kiepsko to wygląda... tym bardziej, że ma to miejsce w Hiszpanii, więc wszystko jest trudniejsze z uwagi na język i inny tryb działania Hiszpanów.
Czy to co oferuje mi instalator, czyli zrobienie single split z multisplit (zostaje zewnętrzna 5500 W z multi + wewnętrzna 2500 W ) oraz dołożenie jednostki zewnętrznej do drugiej wewnętrznej jest dobrym pomysłem?
chodzi mi o to, że będzie zewn 5500 i wew 2500 W- czy tak wolno łączyć? czy to problem? bo powiedział mi, że na reklamacje nie ma szans, więc w Hiszpaii chyba mają podobne doświadzenia z DAIKIN.
Proszę daj mi znać, czy mam się zgodzić na takie rozwiązanie?
pozdrawiam
Małgosia
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY