Cześć, potencjalnych przyczyn takich problemów może być dużo. Zalecałbym sprawdzić zawór 4-drogowy czy nie przepuszcza pomiędzy tłoczeniem, a ssaniem. Może być tak, że dostały się tam jakieś zanieczyszczenia podczas montażu i zawór nie ma możliwości się szczelnie przełączyć z chłodzenia w grzanie. Zakładam, że to już monterzy sprawdzili, ale ważny jest stan czynnika chłodniczego, żeby był zgodny z tym co mówi DTR od producenta. Sprawdzenie na samych ciśnieniach nie daje prawidłowego obrazu stanu czynnika, ponieważ jest to urządzenie ze sprężarką wysterowaną na inwerterze DC. Jedyny prawidłowy sposób to ściągnięcie czynnika do butli i zważenie. Kolejna sprawa to diagnoza rezystancji czujników temperatury. Może być tak, że czujnik prowadzący jest uszkodzony i przekłamuje pomiar temperatury. Żeby wykluczyć problem z czujnikiem zalecam przetestowania klimy z włączoną funkcją Ifeel. Wtedy ten czujnik w urządzeniu przestaje dawać sygnał na start urządzenia, a robi to czujnik wbudowany w pilot. Żeby ta funkcja działała prawidłowo musi widzieć się pilot po podczerwieni z wyświetlaczem jednostki wewnętrznej, więc należy obrócić pilot z włączoną funkcją Ifeel w stronę wyświetlacza klimatyzatora. Skoro już cały komplet klimy był wymieniany na nowy to istnieje szansa, że problem nie jest z urządzeniem, a z fachowcami
Warto skontaktować się w tej sprawie z serwisem producenta Gree z Krakowa. Chłopaki na infolinii na pewno coś jeszcze podpowiedzą
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2025-03-24, 09:08:19 przez admin.)
Warto skontaktować się w tej sprawie z serwisem producenta Gree z Krakowa. Chłopaki na infolinii na pewno coś jeszcze podpowiedzą
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY