KingDzień dobry
Jestem nowy na forum. Witam wszystkich.
Mam problem jak w tytule. Klimatyzacja jest ustawiona na 22 stopnie, model GWH18AUDXD, grzanie 5,35 kW, salon ok 40 metrów. Nawiew auto, funkcja grzanie. Zawsze po włączeniu po ok. 10-15 minutach zaczyna wiać zimnym powietrzem, przed tym ładnie grzeje. Temperatura na klimie dobija do 21 i zaczynają się cuda, wieje chłodne powietrze. Temp spada wtedy do 20 stopni na klimie.
Wymieniany już był agregat zewnętrzny na nowy, jednostka wewnętrzna też, fachowcy zrobili mi pętlę za agregatem i nic nie pomogło. Proszę o pomoc.
Ręce opadają, czy ktoś miał podobne problemy?
W tej chwili mam ładną ozdobę w domu za ponad 6 tyś złotych.
Pozdrawiam
Jeśli dobrze zrozumiałem to pomimo wymiany obu jednostek problem był i jest ten sam - wyżej opisany . Trudno doszukiwać się w nowym komplecie błędów czujników , uszkodzenia zaworu 4 drożnego itp. Może ten typ tak ma albo masz pecha i zamontowali Ci także niesprawny zestaw .Wygląda na to że z pierwotnego montażu zostały rury i miejsce zamocowanych jednostek - odległości ,przewyższenia . Dodanie pętli sugerowało by że jednostki są blisko siebie albo różnica poziomów jest znaczna. Do sprawdzenia ilość czynnika (waga) .Swoją drogą wymienili co wymienili - piętnaście minut i co rzekli na odchodne ?
Jestem nowy na forum. Witam wszystkich.
Mam problem jak w tytule. Klimatyzacja jest ustawiona na 22 stopnie, model GWH18AUDXD, grzanie 5,35 kW, salon ok 40 metrów. Nawiew auto, funkcja grzanie. Zawsze po włączeniu po ok. 10-15 minutach zaczyna wiać zimnym powietrzem, przed tym ładnie grzeje. Temperatura na klimie dobija do 21 i zaczynają się cuda, wieje chłodne powietrze. Temp spada wtedy do 20 stopni na klimie.
Wymieniany już był agregat zewnętrzny na nowy, jednostka wewnętrzna też, fachowcy zrobili mi pętlę za agregatem i nic nie pomogło. Proszę o pomoc.
Ręce opadają, czy ktoś miał podobne problemy?
W tej chwili mam ładną ozdobę w domu za ponad 6 tyś złotych.
Pozdrawiam
Jeśli dobrze zrozumiałem to pomimo wymiany obu jednostek problem był i jest ten sam - wyżej opisany . Trudno doszukiwać się w nowym komplecie błędów czujników , uszkodzenia zaworu 4 drożnego itp. Może ten typ tak ma albo masz pecha i zamontowali Ci także niesprawny zestaw .Wygląda na to że z pierwotnego montażu zostały rury i miejsce zamocowanych jednostek - odległości ,przewyższenia . Dodanie pętli sugerowało by że jednostki są blisko siebie albo różnica poziomów jest znaczna. Do sprawdzenia ilość czynnika (waga) .Swoją drogą wymienili co wymienili - piętnaście minut i co rzekli na odchodne ?
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY