(2014-07-29, 13:55:23)krzychu.com napisał(a): Naprawdę nikt nie wie?Cześć. Zapoznałem się z twoim postem. Niestety nie posiadam wiedzy jak zinterpretować danych wynikowe z diagnostyki. Jednak mam dwa pytania w tym temacie, ponieważ posiadam ten sam model i te same objawy.
1. Napisałeś że oddałeś samochód do płukania układu. Niestety ja tez tak zrobiłem ale otrzymałem z serwisu informację że aby wykonać płukanie układu należy zdemontować zawór rozprężny. Problem polega na tym że aby ten zawód zdemontować w naszych hondach to trzeba zdemontować cały kokpit, ponieważ zawór umieszczony jest bezpośrednio za grodziom i nie da się go wyciągną do komory silnika bez rozcinania poszycia przegrody grodziowej, a więc demontaż kokpitu - koszt za taki demontaż 2500 pln (bez kosztów płukania układu). W związku z tym narazie dałem sobie z tym spokój. Ostatecznie napisałeś zę wykonali ci te płukanie układu. Więc w związku z tym mam do Ciebie pytanie. Czy wiesz jak zdemontowali zawór rozprężny i czy go wogóle demontowali, gdyż ponoć na założonym zaorze rozprężnym nie da się przepłukać układu.
2. Na pewno po awarii sprężarki wymieniałeś na kolejną. W związku z tym czy mógłbyś mi podpowiedzieć ile oleju zostało wlane do nowej sprężarki, ponieważ, z informacji w sieci wynika że sprężarki nowe czy regenerowane są nie zalewane. Trzeba to zrobić samemu.
Byłbym wdzięczny za te informację.
Pozdrawiam
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY