Piszczy to znaczy że zaciera się na korbowodzie ( najprawdopodobniej ). W maneuropach to dość częsty przypadek ( i pękające korbowody ).
Żeby sprawdzić czy spalona to należy pomierzyć oporność uzwojenia poszczególnych faz. Pomiędzy bolcami (konektorami )podłączenia powinna być mniej więcej jednakowa. Można zmierzyć prąd ( jeśli się zaciera to będzie podwyższony ) ale jego wartości na poszczególnych fazach powinny być zbliżone.
Wydajność według katalogu ECO CONDENSING UNITS - parowanie -15, temp.ot 32 2880W.
Po chwili pracy wyłącza ją termik ze względu na zwiększony pobór prądu przy zacieraniu. Duży prąd będzie też gdy będą nadpalone uzwojenia silnika.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2008-10-29, 21:09:49 przez elektromechanik.)
Żeby sprawdzić czy spalona to należy pomierzyć oporność uzwojenia poszczególnych faz. Pomiędzy bolcami (konektorami )podłączenia powinna być mniej więcej jednakowa. Można zmierzyć prąd ( jeśli się zaciera to będzie podwyższony ) ale jego wartości na poszczególnych fazach powinny być zbliżone.
Wydajność według katalogu ECO CONDENSING UNITS - parowanie -15, temp.ot 32 2880W.
Po chwili pracy wyłącza ją termik ze względu na zwiększony pobór prądu przy zacieraniu. Duży prąd będzie też gdy będą nadpalone uzwojenia silnika.
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY