"A mnie nie bawią głupie komentarze i serwisanci, którzy są mądrzy tyko na gwarancji."
Mieszasz sprawy. Na gwarancji, jeśli dotrzymujesz jej postanowień, to bez łaski piszemy zgłoszenie reklamacyjne na Twoją sprężarkę i piłeczkę odbijamy do Importera, który musi nam to dostarczyć, albo Co sprzęt wymienić. Po gwarancji, tak teraz sobie skonstruowali politykę, że część napraw (sprężarka, elektroniki) nieraz staje się nieopłacalna dla Klienta. Już jestem ciekawy jakbyś tu napluł, jakby serwisant zrobił Ci kosztorys naprawy przewyższający cenę nowego urządzenie, więc dyplomatycznie powiedział, że sprzęt do wymiany.
Mieszasz sprawy. Na gwarancji, jeśli dotrzymujesz jej postanowień, to bez łaski piszemy zgłoszenie reklamacyjne na Twoją sprężarkę i piłeczkę odbijamy do Importera, który musi nam to dostarczyć, albo Co sprzęt wymienić. Po gwarancji, tak teraz sobie skonstruowali politykę, że część napraw (sprężarka, elektroniki) nieraz staje się nieopłacalna dla Klienta. Już jestem ciekawy jakbyś tu napluł, jakby serwisant zrobił Ci kosztorys naprawy przewyższający cenę nowego urządzenie, więc dyplomatycznie powiedział, że sprzęt do wymiany.