Prawda jest taka, że klimat się nam zmienił i teraz klimatyzacja staje się standardem, a nie luksusem. Ogólnie jakość urządzeń jest podobna, wiadomo, że japońskie marki mają swoją renomę, ale też i cenę. Polityka producentów z cenami części zamiennych prowadzi do wymiany sprzętu przy naprawach pogwarancyjnych. Sam w tamtym roku musiałem wymienić klimatyzator klasy super premium po 3 latach pracy ze względu na cenę elektroniki j.z., a był nie na gwarancji z powodu braku przeglądów. I wymiana taka boli. Też ma przykłady budżetowych jednostek, które śmigają przez długie lata. Trudno, trzeba pogodzić się z płatnymi serwisami, gwarancją 5 lat i tak policzyć żywotność urządzenia, tak jak w ty roku zrobiłem z pralką i zmywarka. Po 5 latach gwarancji Candy, bo taką niektóre modele miały nawet nie zadzwonię do serwisu, tylko pojadę na łowy nowych urządzeń. Giełda, co dobre, długowieczne, tanie mnie nie przekonuje. Ważne jest, aby firma instalacyjna dobrze czuła się w oferowanej marce, miała doświadczenie w niej, toć ona przejmuje gwarancję. I żeby istniała i reagowała na zgłoszenia. Wiadomo jaka jest nasza chęć szczególnie w sezonie jechać na awarię urządzenia sprzedanego i zamontowanego przez inna firmę.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ >>>SPRAWDŹ
KONIECZNIE!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
CHEMIA SERWISOWA
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KONIECZNIE!
Rotenso opinie
4 Odpowiedzi, 39291 WyświetleńWiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości