Zajęło to dokładnie 12 sekund, aby znaleźć kartę gwarancyjną (hint: google -> "kasai karta gwarancyjna"). Dla leniwych wklejam linka: https://kaisai.com/wp-content/uploads/20...08_net.pdf
Cytat:2.1. Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę wad Urządzenia spowodowaną wadliwymi częściami lub defektami produkcyjnymi,
wadami materiału lub wykonania, tkwiącymi bezpośrednio w części lub samym Urządzeniu, powodując techniczną niesprawność Urządzenia.
2.2. Do wykonywania montażu, napraw gwarancyjnych i przeglądów technicznych Urządzeń uprawnione są wyłącznie podmioty
mające status Autoryzowanego Serwisu (dalej ?AS?). Status AS wraz z ważnym certyfikatem wydanym przez firmę Klima-Therm
sp. z o.o. upoważnia podmiot do montażu, napraw gwarancyjnych i przeglądów technicznych Urządzeń marki KAISAI.
2.3. Przez naprawę rozumie się wykonanie czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją, niezależnie od ilości części wymienionych przy jednej naprawie.
2.4. Niniejsza gwarancja będzie respektowana przez Gwaranta, wyłącznie pod warunkiem łącznego przedstawienia przez Nabywcę Urządzenia (zwanego dalej ?Klientem?):
a. czytelnie i poprawnie wypełnionej (bez skreśleń, poprawek)
Karty Gwarancyjnej zawierającej:
? zestawienie Urządzeń wraz z numerami seryjnymi poszczególnych Urządzeń,
? dane i pieczęć Sprzedawcy,
? dane i pieczęć AS,
? datę sprzedaży,
? datę pierwszego uruchomienia Urządzenia,
? poświadczenie daty wykonania płatnych przeglądów, dokonywanych przez AS przez okres trwania gwarancji, na zasadach
określonych w rozdziale 3.,
b. dowodu zakupu Urządzenia (faktura, rachunek). Data sprzedaży wskazana na dowodzie zakupu Urządzenia musi odpowiadać
dacie sprzedaży Urządzenia, zawartej w Karcie Gwarancyjnej.