hehe a myslalem ze nigdzie nic nie znajde na ten temat.
Ostatnio trafił mi sie identyczny przypadek w Audi A3 8L z dołozoną uniwersalną klimą. Pracy trochę jest bo instalacja była uszkodzona i dodatkowo kompresor zatarty, chłodnica nieszczelna i czunik ciśnienia.
Kompresor jest, osuszacz uniwersalny, czunik pasuje od jakiejś toyoty tylko mam kłopot z chłodnicą.
Wygląda bardzo podobnie do dedykowanej w tym modelu ale różni się rodzajem połączenia z przewodem wysokiego cisnienia i osuszaczem. Na zdjęciu podsyłam jak to wygląda.
Czy warto przerobic dedytkowną chłodnicę i przespawać końce czy może gdzieś się cos takiego dokupi?
Ostatnio trafił mi sie identyczny przypadek w Audi A3 8L z dołozoną uniwersalną klimą. Pracy trochę jest bo instalacja była uszkodzona i dodatkowo kompresor zatarty, chłodnica nieszczelna i czunik ciśnienia.
Kompresor jest, osuszacz uniwersalny, czunik pasuje od jakiejś toyoty tylko mam kłopot z chłodnicą.
Wygląda bardzo podobnie do dedykowanej w tym modelu ale różni się rodzajem połączenia z przewodem wysokiego cisnienia i osuszaczem. Na zdjęciu podsyłam jak to wygląda.
Czy warto przerobic dedytkowną chłodnicę i przespawać końce czy może gdzieś się cos takiego dokupi?