Powinna w całym zakresie prędkości obrotowej utrzymać LP w granicach 2,9 bar, a od sterowania HP są wentylatory, lub zawór. Na biegu jałowym auto w upalny dzień z uszkodzonymi wentylatorami i zasyfionym skraplaczem pręciutko dojdzie do HP pow. 30 bar i układ rozłączy. Tylko napisz przy jakim ciśnieniu rozłącza sprzęgło i LP i HP, bo może LP spada i też się rozłączy.
![](https://www.klimatyzacja.pl/images/logotypy/pierscien.webp)
![](https://www.klimatyzacja.pl/images/logotypy/pierscien.webp)
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ >>>SPRAWDŹ
KONIECZNIE!
KONIECZNIE!
![](https://www.klimatyzacja.pl//images/logotypy/bosch.png)
![](https://www.klimatyzacja.pl//images/logotypy/lg.webp)
![](https://www.klimatyzacja.pl//images/logotypy/daikin.webp)
![](https://www.klimatyzacja.pl//images/logotypy/haier.webp)
![](https://www.klimatyzacja.pl//images/logotypy/rectorseal.webp)
![](https://www.klimatyzacja.pl//images/logotypy/konsi.webp)
![](https://www.klimatyzacja.pl//images/logotypy/gree.png)
![](https://www.klimatyzacja.pl//images/logotypy/alnor.webp)
![](https://www.klimatyzacja.pl/images/logotypy/eko-sanit.png)
BMW E46. Problem z ciśnieniem w układzie
4 Odpowiedzi, 2552 WyświetleńWiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości