I co, napisze skargę do DuPoint? Niech się Instalatorzy wezmą za sprawę, albo kasę oddają. Założyłem już trochę urządzeń na r32 i nie widzę różnicy w pracy z r410a. Jak chcą sobie zrobić marketing negatywny to ich sprawa. Trzeba stanąć na rzęsach aby Klient był zadowolony, bo marketing szeptany jest w 500% skuteczniejszy od każdej formy reklamy. W małej społeczności, którą obsługuję nie wydałem złotówki na reklamę. Jest bezpłatne Google i Klienci. ! Klient zadowolony, to 20 następnych, jeden nawet jak nie ma racji, którą z "urzędu" trzeba mu przyznać to zwijanie interesu. Wymagać trzeba pomocy od Importera, czy hurtowni. Wiem, ze Dział Handlowy i Techniczny to dwie bajki, ale egzekwować swoje prawa. To nie sprawa Klienta, który płaci i wymaga. A jak nie chce normalnie zapłacić i wybiera firmy "krzak",, to na 99% trafia na to forum. Nie wyobrażam sobie, aby mój Klient szukał tu pomocy. Amen.
PROFESJONALIŚCI POLECAJĄ >>>SPRAWDŹ
KONIECZNIE!
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
KLIMATYZATORY
CHEMIA SERWISOWA
KLIMATYZATORY
POMPY CIEPŁA
REKUPERATORY
KLIMATYZATORY
KONIECZNIE!
Stukanie/pukanie z jednostki wewnętrznej klimy - Mitsubishi hr25vf
83 Odpowiedzi, 38225 WyświetleńWiadomości w tym wątku |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości